Kundservice

Jenny från kundservice

Jenny i kundtjänst är redo att hjälpa dig, när du ringer eller skickar ett e-post, men här på sidan har vi samlat svaren på de frågor vi får oftast. Kanske kan du hitta svaret på din fråga här. 

Om du inte hittar ditt svar här nedan, vänligen kontakta oss via e-post: [email protected] eller per telefon: 108 985 171 alla vardagar mellan 9-12.

När du kontaktar oss via telefon ber vi dig att ha ditt ordernummer redo så vi kan hjälpa dig snabbt och effektivt.

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren vi får i kundservice.

Beställa:

+ Jag gjorde just en beställning på hemsidan, men fick inte min orderbekräftelse. Är det något fel?

+ Jag beställde just en klänning, när får jag den?

+ Jag har blivit kär i en klänning, men den finns inte på hemsidan i min storlek. Kan ni få hem den?

+ Hur är deras storlekar jämfört med andras?

+ Har ni en fysisk butik?

Returnering

+ Jag ska skicka tillbaka en vara, hur gör jag?

+ Om jag köper kläder som jag inte passar, kan dom bytas?

+ Om jag ska returnera en vara, betalar jag returen själv.?

Reklamation

+ Jag har ett klagomål, hur hanterar jag det?

Leverans

+ Mitt paket är försenat med posten, kan du hjälpa?

+ Pengarna har tagits ut från mitt konto, men jag har inte fått varorna. Har paketet skickats?