Varukorg Du har 0 varor i korgen
×

Senast lagd i varukorgen. Se allt

You have no items in your shopping cart.

Kundservice FAQ

Ordrer
Jag gjorde just en beställning på hemsidan, men fick inte min orderbekräftelse. Är det något fel?

Vi vet att en del kunder upplever att orderbekräftelsen ses som Spam, och att den därför hamnar i spamfiltret/skräpposten. Om beloppet har reserverats eller dragits från ditt konto är allt bra och du får ett meddelande när paketet är på väg.

Annullering av beställning

Om du vill att din beställning makuleras, kontakta kundtjänst så snart som möjligt på [email protected]

Jag har blivit kär i en klänning, men den finns inte på hemsidan i min storlek. Kan ni få hem den?

Om du skickar en förfrågan antingen via e-post eller Facebook vill vi undersöka om varan kan erhållas eller har sålt slut hos leverantören. För att vi ska kunna hjälpa dig behöver vi artikelnumret. Detta kan hittas under fliken FAKTA under själva produkten på hemsidan.

Hur är deras storlekar jämfört med andras?

På curvii.se säljer vi många olika varumärken och har därför inga fasta storlekar. För att göra det enklare för kunderna att hitta rätt storlek mäter vi alla kläder när de kommer från leverantören och lägger måtten i ett schema som du hittar under varje style.

Leverans
Jag beställde just en klänning, när får jag den?

Vi packar och skickar beställningar varje dag och i de allra flesta fall skickar vi samma dag som beställningen görs.

Mitt paket är försenat med posten, kan du hjälpa?

Om paketet är försenat och du kan se att det står stilla i spårningen, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Om du har ditt ordernummer klart kan vi snabbt hitta dig i systemet och vi hjälper dig att kontakta Postnord så att vi kan hitta en lösning.

Pengarna har tagits ut från mitt konto, men jag har inte fått varorna. Har paketet skickats?

Ja, pengarna kommer endast att dras från kontot när beställningen har skickats från vårt lager.

Returnering og ombytning
Om jag köper kläder som jag inte passar, kan dom bytas?

Du har möjlighet att byta kläder som inte passar via vår returportal.

Jag ska skicka tillbaka en vara, hur gör jag?

Alla varor som returneras måste först registreras i vår returportal. Vi bifogar nu returetiketter i alla paket. Det kostar 59 SEK att använda, som sedan dras av från din återbetalning. Du hittar returportalen här.

Om jag ska returnera en vara, betalar jag returen själv?

Om du väljer att byta en vara är returfrakten gratis. Du använder endast returetiketten som fanns i paketet.

Reklamation
Jag har ett klagomål, hur hanterar jag det?

Vi hjälper gärna till med klagomål. Om din vara mot förväntan har et fel, skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer, beskrivning av felet och en bild av det, så hjälper vi dig vidare.

Betaling og kampagner
Prisgaranti

Du har alltid 14 dagars prisgaranti hos Curvii.

Andet
Har ni en fysisk butik?

Nej, Curvii.se är en webbutik, med kontor i Ikast, Danmark. Vi har tyvärr inte en fysisk butik.

   

Jenny från kundservice

Jenny i kundtjänst är redo att hjälpa dig, när du ringer eller skickar ett e-post, men här på sidan har vi samlat svaren på de frågor vi får oftast. Kanske kan du hitta svaret på din fråga här. 

Om du inte hittar ditt svar här nedan, vänligen kontakta oss via e-post: [email protected] eller per telefon: 108 985 171 alla vardagar mellan 9-12.

När du kontaktar oss via telefon ber vi dig att ha ditt ordernummer redo så vi kan hjälpa dig snabbt och effektivt.