Kundservice FAQ
Vi vet att en del kunder upplever att orderbekräftelsen ses som Spam, och att den därför hamnar i spamfiltret/skräpposten. Om beloppet har reserverats eller dragits från ditt konto är allt bra och du får ett meddelande när paketet är på väg. Om du vill att din beställning makuleras, kontakta kundtjänst så snart som möjligt på [email protected] Om du skickar en förfrågan antingen via e-post eller Facebook vill vi undersöka om varan kan erhållas eller har sålt slut hos leverantören. För att vi ska kunna hjälpa dig behöver vi artikelnumret. Detta kan hittas under fliken FAKTA under själva produkten på hemsidan. På curvii.se säljer vi många olika varumärken och har därför inga fasta storlekar. För att göra det enklare för kunderna att hitta rätt storlek mäter vi alla kläder när de kommer från leverantören och lägger måtten i ett schema som du hittar under varje style. Vi packar och skickar beställningar varje dag och i de allra flesta fall skickar vi samma dag som beställningen görs. Om paketet är försenat och du kan se att det står stilla i spårningen, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Om du har ditt ordernummer klart kan vi snabbt hitta dig i systemet och vi hjälper dig att kontakta Postnord så att vi kan hitta en lösning. Ja, pengarna kommer endast att dras från kontot när beställningen har skickats från vårt lager. Om du önskar at returnera, kan du göra det här: returportalen här. Ja, vi har tyvärr inte möjlighet för gratis returnering. Det kostar 129,- SEK. Vi hjälper gärna till med klagomål. Om din vara mot förväntan har et fel, skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer, beskrivning av felet och en bild av det, så hjälper vi dig vidare. Du har alltid 14 dagars prisgaranti hos Curvii. Nej, Curvii.se är en webbutik, med kontor i Ikast, Danmark. Vi har tyvärr inte en fysisk butik.Ordrer
Jag gjorde just en beställning på hemsidan, men fick inte min orderbekräftelse. Är det något fel?
Annullering av beställning
Jag har blivit kär i en klänning, men den finns inte på hemsidan i min storlek. Kan ni få hem den?
Hur är deras storlekar jämfört med andras?
Leverans
Jag beställde just en klänning, när får jag den?
Mitt paket är försenat med posten, kan du hjälpa?
Pengarna har tagits ut från mitt konto, men jag har inte fått varorna. Har paketet skickats?
Returnering
Jag ska skicka tillbaka en vara, hur gör jag?
Om jag ska returnera en vara, betalar jag returen själv?
Reklamation
Jag har ett klagomål, hur hanterar jag det?
Betaling og kampagner
Prisgaranti
Andet
Har ni en fysisk butik?
Jenny i kundtjänst är redo att hjälpa dig, när du ringer eller skickar ett e-post, men här på sidan har vi samlat svaren på de frågor vi får oftast. Kanske kan du hitta svaret på din fråga här.
Om du inte hittar ditt svar här nedan, vänligen kontakta oss via e-post: [email protected] eller per telefon: 108 985 171 alla vardagar mellan 9-12.
När du kontaktar oss via telefon ber vi dig att ha ditt ordernummer redo så vi kan hjälpa dig snabbt och effektivt.